4 Şubat 2013 Pazartesi

KUMANDALIK:))))))))





 
MERHABA BLOG DOSTLARIM UZUN SÜREDİR YAPMAK İSTEDİĞİM KUMANDALIĞIM. SONUNDA BAŞARABİLDİM.ARTIK KUMANDALARI NEREDE DİYE ARAMIYACAĞIZ.İKEADA SİYAH KILIFLI OLARAK SATILDIĞINI GÖRMÜŞTÜM ORADAN YOLA ÇIKARAK KENDİ KUMANDALIĞIMI YAPMAYA ÇALIŞTIM. DİKİŞ BİLMİYORUM AH BİR BİLSEM NELER YAPMAK İSTERİM AMA ÖĞRENMEK İÇİN GAYRET EDECEĞİM . ELİMDE BULUNAN TOZ PEMBE KETEN KUMAŞA ABAJUR KAPLAMADA KULLANDIĞIM DESENLİ KUMAŞIN ARTIK PARÇALARINI KUTU KUTU BİRLEŞTİRDİM BİRLEŞİM YERİNE MAVİ DANTEL ŞERİT KENARLARINADA KREM ŞERİTLER KOYDUM CANIM ANNEM BU İŞLEMDEN SONRA BENİM İÇİN DİKTİ VE SONUÇ:))))))) SEVGİLERİMLE
 
 
 
 


6 yorum:

Unknown dedi ki...

bu hayatımda gördüğüm en romantik kumandalık:) emeğinize sağlık.ne şeker olmuş.

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş hemde pratik yapılabilir bende görmüştüm ama sizin diktiğiniz sanki kolay da olmuş.
sevgiler

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Evde televizyon olmayinca kumanda derdide olmuyor tabii!Ama ben bunu ikeada görmüstüm tabiki cok pratik,sizinde elinize saglik!Bence güzel olmus...

Nurşen Aksoy dedi ki...

Herkesin evinde siyah bir kumandalık,sen,nki içimi açtı..Çok şık ve zarif olmuş..Anneninde seninde ellerine sağlık..

Hümeyra'nın denizi dedi ki...

Tarzına göre bir şey bulamamışsın ama daha güzelini yapmışsın,annenin ve senin eline sağlık.Ayrıca şunu da belirteyim lezzetli tariflerinden birini deneme fırsatım olmadı ama her birini ilgiyle okuyorum.sevgiler

Şehnaz dedi ki...

aman ben bu şirin şyee bayıldım....ellerine emeğine sağlık şulem